Kap 3

När jag kom in genom dörren kunde jag inte sluta känna mig glad! Killarna hade kollat på mig ! Allihop!
Jag tänkte på hur dem hade stått och stirrat i fönstret och jag kan inte låst bli och le. Killar hade aldrig visat intresse för mig. jag avbröts från mitt tänkande när jag hörde ett rop jag kände igen det var Harry som skrek
-aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh och efter det hörde jag ett plask. men det kom inte ifrån deras hus utan ifrån baksidan i av vårt hus.
sen hörde jag någon som skrattade, Jag drog en handduk runt mig och gick ut.
- hahahahahaha jag kan inte låta bli att låta bli att skratta när jag ser harry i polen med kläderna på,
"what happend?" frågar jag Harry " Liam and Louise pushed me" svarar Harry argt. Liam och Louise har vikt sig av skratt och båda två står  och gråter av skratt vid pool kanten, så jag springer fram till dem och knuffar i dem båda två.  Jag ramlar i hopp i en hög och bara skrattar åt dem, och det blir inte bättre när dem går upp ur poolen och ställer sig framför mig! dem ser ut som tre blöta katter. eller tre väldigt snygga blöta katter.
Harry ler stort emot mig och säger "god jobb!"
"thanks" svarar jag.
"that wasent fair!" säger Louie och försöker att se surt på mig.
"yes it was!" svarar Harry och ler emot mig. Hans ögon och leende får mig ur balans och jag kommer inte på något att säga. Jag står bara där som en fåne och ler.

Då säger liam " we will get oure revange soon!" "right louie?"
"Yes we will" svarar han och ler ett stort ondskefult leende emot mig. "oh im so scared!" säger jag.
"you should be!" svarar louie.
jag skrattar bara till svars.
"så vad ville ni då? innan ni hoppade i poolen ?" frågar jag liam.
"vi undrade bara om du ville vara ett tag eller något?"
"visst" svarar jag och ler.
"What the hell are you too talking about!" frågar Harry och stryker sin blöta lug ur ögonen.
" i asked her if she wanted to hangout whit us, and she said yes." svarar Liam
Harry ler och blinkar med ena ögat emot mig. jag rådnar och kollar ner i marken.
"i'll get you guys some towels i be right back" säger jag och går in, Först går jag in på mitt rum och klär på mig korta jeans shorts och ett rosa linne, jag bestämer mig för att det får duga och går till badrummet och hämtar tre handdukar.
När jag kommer ut ligger liam och solar utan tröja, så jag kastar en handduk över hans över kropp och kollar bort,
men det blir inte bättre när jag vänder mig om och där står Harry helt naken.
"iiiiiih HARRY" skriker jag och vänder mig om.
"What???" frågar han förvånat.
Liam skrattar bara.
"clothes?!!" säger jag förvånad över att han inte är generad eller något.
"oh sorry" svarar han och jag kan höra att han ler.
"can i have a towel?" frågar han och skrattar lite åt mig.
" yeah shore" svarar jag och sträker ut handduken emot honom, när han tar emot den tar han med flit och håller kvar min hand ett tag.
"harry!"
"haha sorry my lady" svarar han och släper min hand.
"Liam i think we got our revange!!" säger louie och skrattar.
"shut up louise" svarar jag och vänder mig emot louise och så klart står han där utan tröja han med.

sry att det kanske är lite stav fel osv :P<3 komentera gärna för mer:D <3



Kommentarer
Postat av: Palomiis

snälla lär er att han heter LOUIS och INTE LOUISE.

Shit.

2012-03-03 @ 03:19:23
URL: http://piixies.wordpress.com
Postat av: Anonym

ååh, älskar den verkligen ! :D

vill ha meer ! :D

louis heter han , det gör inget att du stava fel !! :D

2012-03-03 @ 19:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0