kapitel 2 HEEELP

Jag låg vid polen och solade när jag hörde en kille ropa "heeeeelp"
när jag kom runt huset fick jag se att det var en kille som hängde ut ur fönstret på Liams hus, han skulle nog ha ramlat om det inte vore för att Liam höll honom i foten, men jag såg att han höll på att ramla och tvekade inte utan sprang rakt in i huset. När jag sprang igenom huset han jag se att han hade packat upp allting. När jag kom upp på övervåningen sprang jag rakt in i en kille med bara en handduk på höfterna och vatten droppande ur håret, Jag drog med mig honom och han följde viligt med. När jag hittade rummet med Liam och killen i hjälptes vi all tre åts med att få upp honom, han suckade lättat när han kommit in igen och säger "thanks" och kollar mest på mig. Jag rodnar lite lätt. Handduks killen värkar lite chokad och frågar " What the hell happend Harry?" killen som tydligen hette Harry ler och säger " me and Liam where just running around and playing and then sudently i feel out the window"

Han suckar och säger "I'm not suprised" när han säger det kan jag inte låta bli att skratta lite och då ler han stort emot mig, och sedan sneglar jag på hans mage gud vad snygg han är! Det var dem alla. Plötsligt märker jag att alla står och stirrar på mig. och jag kommer ihåg att jag bara har på mig en bikinin på mig och rodnar och säger lite besvärat till Liam " jag måste gå "på svenska - han värkar vara den ända av dem som förstår svenska och vänder mig om och börjar gå emot dörren. " thanks again" säger Harry och jag vänder mig och ler snabbt emot honom. Jag skyndar mig ut ur huset och när jag kommit ut på gatan sneglar jag tillbaka på huset och ser hur alla tre har samlats vid fönstret och stirrar på mig, när dem ser att jag ser dem vinkar dem alla tre. Jag vinkar blygt tillbaka och skyndar mig sedan in i huset.

 


Kommentarer
Postat av: Paloma

jäätte bra, meer :D

2012-02-29 @ 18:53:30
URL: http://piixies.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0